Yra du prekės grąžinimo atvejai:

Prekės be defektų grąžinimas. Kai grąžinama prekė be defektų (prekė turi būti nesugadinta ir jos pakuotė nepažeista), gavę prekę ir ją patikrinę pervedame klientui sumokėtus pinigus į nurodytą banko sąskaitą (ar kitu susitartu būtdu). Siuntos gabenimo išlaidas apmoka klientas.

Be rimtos priežasties prekę galima grąžinti per 7 kalendorines dienas, tačiau tik tada, jei prekės įpakavimas nepažeistas.  Pagal LR seimo įsakymą Nr. 217/18, pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas įsigijus tokias prekes: kosmetika ir tualetiniai preparatai, spausdintos knygos, liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai.

Prekės su defektais grąžinimas. Kai prekės pakeitimo priežastis - klientui prekė buvo pristatyta jau sugadinta (gamintojo ar transportavimo brokas) - prekę pakeičiame kita tokia pat preke. Šiuo atveju siuntos gabenimo išlaidas apmokame Mes.

Susisiekite su mumis el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai arba skambindami telefonu +370 659 42619, +370 614 44661 arba  +370 52 450415 dėl patogios dienos ir laiko, kada prekę (-es) paims siuntų gabenimo tarnyba arba Jūs kitu būdu pristatysite mums į sandėlį (dėl sandėlio adreso teirautis telefonu).